Thursday 8 December 2011

barang lama terjumpa kembali, kenangan lama teringat kembali =)


tanpa dijangka aku terjumpa diari aku time mengemas barang2 lama aku, rindunyerrr..
seriously, aku rindu kenangan aku dulu2.
bila aku baca blik terasa nak je semua kenangan tu datang balik. walaupun byk kenangan pahit dan impian aku yang tak tercapai kat dalam diari tu. 
tengah2 baca, aku terdengar lagu ni, herm sebabnye, lagu ni cm nak menyatakan perasaan aku la kononnyer.. 
aku rindu seseorang nih, bukan rindu nak tgkap cintun ngn die, cume rindu kenangan dengan dia dulu. time aku suka dia dulu2... cinta tak kesampaian cite nyer ni. aku penat2 minat die. die x minat aku blik.sian aku, hhahahahahhaa.
okay then aku nak ckp lagu ni  cuma buat aku teringat kat dia .. aku just nak je thu cerita die, nak tgk die. aku dah xthu mana pergi la mamat ni. ntah masih bernyawa atau tidak, xthulahh..ish, xbaek lak ckap cmni. but the truth is aku memang xthu apa2 sal die dah. aku teringat kat die ni.. just sebab aku nak tahu perkembangaan die.. tapi bukan rindu sebab teringat kisah cintun dulu. CINTA MONYET lah katakan, zaman sekolah ~~ =='

sorilahh okay.. sekarang aku dh serius dalam perhubungan. not will not happen la klu aku jatuh hati kat org lain, insyaALLAH.. aku sayang giler2 kat HATI aku yg ade sekarang ni... xkan ler nak cr lain kan.. my HATI.. abdul sayang ^ ,^ .. ni just sy nak ingat kisah lama aje okay.. =='.  okey ni la lagu yg aku maksudkan. dulu aku minat lagu ni. teringat pulak kat die.dulu dengar lagu ni je feeling la. . haha...


 cinta remaja - antz n elyana

Shalala Shalala Shalala

Tak dapat diucap dengan kata-kata perasaan ini
Jika kau lafazkan kata-kata cinta
Dengan lirikan senyum manjamu berbeda jua

Shalala Shalala

Pada mulanya kupun malu-malu membuka kata
Kerana diriku tak pernah berkasih
Selama ini tak pernah mengenal dunia cinta

Aku jua rasa curiga aaaa
Ragu-ragu tak jadi apa oh oh

Lemah-lemah memendam rasa

Ohh ohh....

Degup jantungku ini
Lihat pada hati
Degup jantung menggetar hatimu
Kita sama dilamun cinta

Tak dapat diucap dengan kata-kata perasaan ini
Jika ku lafazkan kata-kata cinta
Aku malu-malu engkau sengaja menduga hatiku

Aku jua rasa curiga
Ragu-ragu tak jadi apa
Lemah-lemah memendam rasa oh oh oh

Degup jantungku ini
Lihat pada hati
Degup jantung menggetar hatimu
Kita sama dilamun cinta

Pada jiwa kita satukanlah hati
Ceria rasa
Patrikanlah cinta
Satu ikatan
Ikatan cinta
Cinta Remaja




No comments:

Post a Comment