Saturday 10 December 2011

selamat pagi =)

yeh2.. dah pagi.. salam ukhwah kalian2..
pagi-pagi hening cm ni terasa lak nak berjogang, tapi malas . tgk cm nk ujan je kat luar rumah ni haa ,xbole2 nti sejuk, heee.. alasan kan semata2.. aku ni, bila lo nak kurus.. gemmokss memanjang. sekali tgk aku nmpak tua lak gemuk2 ni. huhuhu.. tapi itulah. nak berjogang pon mlas. ni kan pulak nk bersenam.

skang ni aku tgh cuti semester n da kat kmpung, makan byk gler2. memang x bole nak kawal. mak aii.. sebabnya sedop2 makanan yg ada.. plan aku nk diet time cuti dh hilang serata merta.  hehehe. =)

so, ni lagi dua tiga hari aku nk blik ke "hutan" kesayangan aku.. so aku nak la start diet time dh kat sana. xpe makan puas2 kat rumah ni, cian mak aku masak byk2.. hahhaha..

nti blik ''hutan " ko diet ye..ko kena duk tempat yg ko sorang je survive, bru ko leh diet. kan2.. (suara ghaib berkata-kata padaku ) hehe..
tapi tu lah memang betol. klu aku kat tempat belajar jadi la jugak diet ke hapa. sebabnya kat sana aku nk mkn pon kikis sana sini duit nk makan. so jawapannya diet lahh.. =='

k lah, pagi2 ni aku dh melalut. point nk tulis selamat pagi je. melalutnya smpai ke diet n senaman. maklumlah terasa diri gemmookkxxxs =( aku da sindrom gedempolsis . ngeeee =))) .

k bye olls. love u oll . morning peeps ! take care. salam. illal liqa'  =)

No comments:

Post a Comment