Thursday 8 December 2011

~~result ohhh result ~~



assalammualaikum.
hari ini aku dah dapat tengok result final.
final for sem 4.
result aku actually okay. tapi aku kecewa sangat sebab aku xdpat macam sem lepas. seriously , sem lepas aku terasa like result tu result aku yang paling gempak. ye la aku ni bukan pandai pon, then bila dpat result almost 3.8 pointer mstilah aku happy bagai nak rak.
tapi itulah tu pon sebab sem 3 aku just ambil 2 sebjek, short sem anyway. memanglah senang nak dpat result cenggitu.



but, sadly sem ni (sem 4) result aku menurun sgt mendadak, dah naik mendadak sem lepas, then sem ni dah jadi sebaliknya. =(  ..
apepon aku bersyukur sgt. thanks ALLAH.syukran ja zilan..


aku xdapat nak dapat dean list for this sem. but its okay. bukan setiap sem dean list pon just sem lepas. maklumlah org xpandai cm aku. okaylah for the result.
btw, aku yakin aku akan berusaha lagi n lagi smpai aku dpat ~flying colours~ result for the next sem. =)
aku akan terus berjaya, aku xnak lagi dalam kegagalan. terlalu byk kegagalan aku sebelum2 ni.
okay, just here entry aku. tetapkan hati dan usaha. cuba yang lebih lebih baik.
 k then, bye.. salam.. ilall liqa' . ma'a salamah. =)

No comments:

Post a Comment