Monday 19 December 2011

bahagia menjelma jelma






assalammualaikum.
salam semua !!
entry baru, story is still about my love.
aku tulis entry arini just nak menyatakan kesyukuran ku kepada yang Maha Esa .
ALHAMDULILLAH. sampai ke saat ini aku masih lagi bergelar keykaseh kepada HATI. dia masih sama seperti dulu, hargai aku apa adanya. dan aku terlalu bersyukur tiada masalah besar antara kami. syukur juga keluarga aku mengetahui hubungan ini. kecuali abang aku. hee. mungkin dia tahu. tapi disebabkan ketegasannya aku hanya mendiamkan diri dan abg aku pon x pernah menanyakan soal itu. begitu juga keluarga HATI, mengetahui hubungan ini. aku sangat berharap hubungan ini kekal di jalan yang diredhai ALLAH. namun, usia kami masih panjang dan aku terlalu berharap kami dpat mengekalkan hubungan yang indah ini namun aku juga sangat berharap ALLAH S.W.T terus meredhai hubungan dan cinta kami ini. aku bersyukur sangat aku temui HATI dalam hidup aku, dia banyak mengajar aku erti hidup di dunia dan di akhirat. namun , kami mengaku banyak dosa dan silap telah kami lakukan. sering kali melupakanMu. YA ALLAH. Ampunkan kami YA ALLAH. .

Ya ALLAH. Kau redhailah hubungan kami yang semakin berbunga bahagia ini,terima kasih YA ALLAH , Kau berikan perasaan cinta ini. cinta manusia yan entah kekal atau tidak . tapi ya ALLAH aku memohon padaMu  teruskanlah bahagia ini sampai kami berdua dapat membina masjid yang indah  dengan izinMu. . YA ALLAH andai benar dia jodoh aku , Kau berkatilah hubungan ini dan satukan aku dengan dia suatu hari nanti, tapi andai tiada jodoh kami, kurniakanlah kami jodoh yang sempurna dan dapat membimbing kami ke jalanMu YA ALLAH. Biar siapapun jodoh  yang Kau berikan kepada aku , samada dia ataupun orang lain aku memohon kepadaMu agar dia  adalah jodoh yang dapat mengiringi aku untuk beramal ibadat kepadaMu.. tidak lalai dengan perintahMu dan meninggalkan segala laranganMu ..YA ALLAH. . aku juga memohon andai sampai jodoh aku suatu hari nanti,  buahkan perasaan cinta aku kepada insan yang bakal menjadi penyeri hidupku dan buahkan perasaan cinta yang agung kepada-Mu YA ALLAH melebihi dari segalanya dan  berikan ganjaran syurga indahmu. YA ALLAH. .amin ya rabbal al-amin

syukur,alhamdulillah. salam. ilallliqa'

No comments:

Post a Comment