Friday 30 December 2011

nanges tgh malam , mata bengkak . hukhuk.. =(

assalammualaikum kalian..
sedeynya aku malam ni, mata pon dah bengkak ni, hukhukhuk. ni semua gara gara cite tentang dhia. huhuhu.
serius aku puas hati dapat tgk jugak ending cite ni, walaupun aku tgk dah lewat malam. sebab tgk kat tenet. almaklumlah xde tv nak tgk live. dijadikan kisah , malam ni mata aku ngn roomate aku si  mira jiwa   bengkak sebab meraung raung nanges tengok cite ni. hahaha.. ok, kitaorang nak amik MC untuk esok. sebab mata bengkak, malu nak g kelas. heeee =='

kalau korang nak tgk ending TENTANG DHIA, korang tgk lah ye , kat bawah ni ada , aku dapat dari tonton.net.




tentang dhia final episod  - episod 30



cite ni aku bagi 50 ** bintang ** sebab best, jalan cerita banyak pengajaran. walaupun terlalu banyak dugaan yang Dhia dapat, tapi mungkin ada yang berlaku cmni kan dalam real life kita? sekarang ni kita tengoklah berapa ramai orang yang mengamalkan syirik. astagfirullahalhazim. dunia kan dah akhir zaman. dan xde pegangan agama lagi masyarakat sekarang ni. apa yang kita dpat tgk kat cite ni kita jadikan pengajaran ye. yang baik jadikan amalan dan pegangan kita. ok? apa pun, tu je lah corat coret aku malam ni. salam. . ilalliqa'

p/s :  setiap insan yang melakukan kesilapan hendaklah  bertaubat dan memohon keampunan
         kepada ALLAH  S.W.T
         Sesungguhnya ALLAH menerima taubat mereka yang telah kembali ke pangkal jalan
         dan berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

No comments:

Post a Comment