Thursday 8 December 2011

dunia semakin berputar, manusia pun semakin berubah.

assalammualaikum..

salam semua...arini entry saya berkisarkan perubahan dunia. seriously aku kagum dengan perubahan dunia yang pastinya berkat dari Allah S.W.T. Ini juga datangnya dari hasil usaha dan  kepandaian para manusia. bila kita tgk byk bgunan n kemjuan negara kita kan? tapi kan, aku sebenarnya more nak ckp tentg perubahan dunia dr segi penghuninya iaitu kita sendiri, si manusia.
dr seorang yang berperibadi muslimah , sekarang semakin bongkah dan takbur , kemudian peribadi semakin luntur. cara berpakaian juga sudah menjadi lain dan tidak berkeperibadian muslimah lagi. sayang seribu kali sayang.
namun, aku bersyukur dan aku bangga dengan org yang semakin menuju perubahan. dr seorang yang jauh dr pegangan Allah. kini semakin dekat denganNya. alhamduliilaah..  diharap kan mereka terus bersyukur dengan nikmat ALLAH dan tidak lupa diri. pertahankan cara pemakaian dan keperibadian muslimah itu.
 dunia berubah , penghuni dunia berubah . tapi itu semua salah satu kesinambungan yang berterusan. kita sebagai manusia perlu sentiasa positif menilai semua ini. salam . illal liqa'


No comments:

Post a Comment