Sunday 18 December 2011

detik bergelar keykaseh . . ♥(◕‿-)♥


salam. entry hari ini is about how i bergelar keykaseh kepada si dia. si HATI.

hihihihi. malu sekali mahu melafazkan kata2. sekadar coretan biasa bukan beralasan untuk di feedback kan. tapi sekadar sahaja melepaskan rasa yang ingin diluahkan dr lubuk hati. .

berjumpa si HATI di ruangan belajar ku, iaitu di kelas...sungguh!  terasa indah setiap detik yang ku alami.
mula menimba cinta dan ilmu bersama si dia. sungguh ku tak nafikan, lebih ku menimba cinta dr menimba ilmu. penyelesan ku kini tiada lagi dapat ditebus. semua itu aku jadikan pengajaran . kalian beringatlah cinta dan cita.. cita adalah yang azali perlu dikejar..

okay, penat aku mencoret2 bahasa kononnya ala2 si fynn jamal. xjadik pun. hehehe.
cito cm biaso je la laie sonang nya ho. kan.. aku kapel ngan HATI dgn cara dia melafazkan kata2 dia nak jadi bf aku. bole tak? memg sungguh sopan cara dia tnya tu, dah apa lagi aku  berbunga2 lah. aku memang dah tunggu si HATI tnya cmni.. teheeee..=)♥(◕‿-)♥

mulanya kawan aku dah ckap , tgu je pas raya konfirm HATI mintak kapel. aku pulak.kata aku ke dia, xnak la mengharap. tapi aku sebenarnya terlalu mengharap.. smpailah tiba hari yang dimaksudkan. hari  keenam selepas kawan baik aku menduga2, iaitu bersamaan dengan raya ke enam.. thun sekian-sekian.. tarikh nyer, 6/10/2008.. dia pon msej le aku cm biase, mulanya kami bahasakan nama je. then aritu dia pon tnya la kat aku. dengan lembut sekali.. aku hapa lagi, memang dah nak sgt. of course lahh.. tapi aku malu ==' winkwink.. blushing lah muke nii =)

then, kami pun bergelar lah si keykaseh pada tarikh sekian. sungguh berbunga tahi ayam bunga matahari bunga rose lah hati aku niiiiiii.. teeheee...=='
syok tak kira lah minggu minggu bergelar keykaseh ni. semunya indah kan. adatlah kan org bercinta?
alhamdulillah. kami masih kekal ke saat ini pada tarikh 18/12/2011 jam 1.33 am sebagai keykasehh..
dia adalah plihan terbaik aku..
insyallah andai perancangan kami berjalan lancar, jodoh terus ditetapkan. aku dan dia bakal bergelar suami dan isteri. aminn.. kita cuma merancang, ALLAH yang menentukannya kan.. sekian. wassalam. ilall liqa' .

No comments:

Post a Comment