Thursday 8 December 2011

this blog has made for him.

assalammualaikum..
salam semua.
malam ni, jam 11.33 pm bertarikh 8.12.12..aku terasa nak berjanji dengan diri aku dan aku telah pon berjanji ngn my HATI. aku nak buat blog ni , specially just for him jugak, sebenarnya aku rasa bersalah jugak ngn diri aku kenapa aku xpernah tulis diari or something yang ade kisah aku ngan HATI aku.
bila jumpa diari aku yg lama2 tu aku cm terpikir kejam pulak aku kan , xpernah pon aku buat something for a memories tentang cinta kami nih.
yang ada just aku buat notes2 n reminder kat fon aku, setiap kali aku ngedate. tu pon yang dr thun lepas je. thun sebelum2nya fon tu dh xde, so sume tu pon dh hilang. da jugak aku wat video for aku rewind blik setiap date aku. gmbar2 tu aku tulis setiap kenangan kami dengan tarikh n tempat jugak, tapi sayang.
my lappy is breaking down, then video tu dh hilang.
aku jugak ada buat buku log xdelah log sgt, lebih kurang ahh.. just for him. dalam tu aku tulis semua how i feel to him. but, buku tu de kat dia, dia leh baca n remember me by that. tapi aku ? xde apa2 tuk aku imbas semula kenangan aku dengan HATI smpai sekarang.
aku xde la expect yg HATI aku kan buat suma tu kat aku, sebab he's not like that. nak ckap iloveyou   pon dia malu.. hehee..dia ckap & berfeeling2  bila dia tgh sedih, or kami gaduh. tu jeee..
so, aku nak la buat entry pasal hal cinta kami nih. hopefully xde la nak memboringkan anda2 . .
klu rasa boring, takpe kat atas pages ni de tanda X tu. korang leh tekan , then keluar dr page ni. x payah baca. klu nak baca, keep it up. next2 entry aku will be about us. =)
 okay. then , aku nak tidur. entry about us akan aku buat start esok . malam sgt2 ni, my HATI mesej malam2 ni,  klu aku xlayan rugi tw. sebab kekadang malam2 mcm ni lah selalunya HATI kit ni nak berfeeling2..kankankan ..heheheee.* winkwinkwink*.
k semua. im sorry klu da yg korang baca buat menyampah. but its my choice to write apa je entry aku nak wat. haha, lazer lak aku. k all. bye. salam. night olls ~~ 11.46 pm. 8.12.12. ~~

No comments:

Post a Comment