Wednesday 4 January 2012

saya sebagai student amat sedeh

                               
                               
                                                 


assallamualaikum, 
semua kawan blogger, aku  sedeh lah , kenape lah ada pihak yang bermulut dan bertangan yg xde 'insurans' sedap2 je  nak mengutuk2 dan tulis hal2 pasal institusi tempat aku belajar. 
sedeh ! sebabnya...
 aku baru je baca satu blog yang dah kutuk2 unisel. jatuhkan unisel cuma di alam maya. sedeh bila baca hal2 macam ni. jangan disebabkan beberapa pihak, seluruh unisel yang disalahkan. kepada si blogger tu, saya selaku pelajar unisel, bangga dan x pernah rasa menyesal belajar kat cni, awak tu xthu apa2 jangan menjatuhkan institusi kami sebegini, kawan2.. unisel student, we love unisel kan?apa2 masalah sket tu, adatlah . tapi bila ada yang buat macam ni, sedehla.. kita (student unisel ) ni yang tahu mcm mana hidup dan belajar kat cni. 
dalam blog tu tulis semua yang result cikai2 je dapat mohon masuk unisel. memanglah aku result xbagus mana pon, klu bagus aku dah ke oxford kot!  tapi aku dapat jugak masuk belajar cni. da jugak yang dah mohon xdpat masuk kat cni, xde semua nya result cikai2 je.
buktinya belajar kat cni aku na semua student okeh je, xda masalah pon, result , praktikal, n all the works kat cni terbaik kot.. malah dinyatakan student unisel apaling layak bila nak mintak kerja, sebab ada praktikum dan banyak buat praktikal n assigment kat luar, bukan semata2 akademik je,sedap je dia nak rendah2 kan taraf kami kat sini. haish, sakit hati  je aku bile tgk blog tu. 
memanglah student unisel da wat demonstrasi lah ape tu, tapi tu salah pihak yang lain, kenapa lah dia nak kutuk satu unisel tu? xpaham aku. 
k lah, ni je lah aku nak melalut lalut. nak cakap apa yang aku rasa as student unisel . oleh sebab masuk tahun baru ni, aku pun dah mula buat azam baru tahu kat unisel ni, azam aku ade lah, xnak cite , kang tak tercapai, da lagi blogger lain kutuk aku student unisel macam ni macam tu segala bagai kang. huhuhu. 
orait, sampai cni saje, salam. illal liqa' =)

p/s = sebagai blogger, jangan main tulis je semua benda, entry tu semua orang baca . tulis lah entry yang bebaik sket. kan?

No comments:

Post a Comment