Friday 13 January 2012

sakit sakit sakit jiwa, =='

sob, sob , sob .
haish hari2 aku makin la tension dek gara-gara kelas yang asyik cancel je memanjang. meh aku nak story sket. xnak dengar dah g balik umah. jgn duk cni! =='

ok, lupe nak bg salam. assalammualaikum, korang sihat? normal tak hari ni? aku harap korang tgh okay lah sebab yang x normal nye aku sekarang nih, aku tgh sakit jiwa ni, nak tak baca entry org skit jiwa..?

sakit jiwa aku ni disebabkan aku amatlah stresssssssssssss dek kelas memanjang je cancel, seriously dah minggu ke 6 kuliah aku kat uni sem ni, aku tak tahu apa aku belajar tuk subjek Kesihatan dan Keselamatan Kanak-kanak.


cmni la jadinyer aku kalau stress je memancang. xmo xmo. xmo~~


lecturer tuh boleh pulak relax semacam cancelkan kelas setiap minggu. just for 1st week je kitaorang msuk kelas tu, tu pon die ngajar x ngajar je, burak je lebih.

aku xnak le nak ngata belakang coz cmne pon die lecturer aku, but klu dah macam ni xkan nak makan gaji je an, aku tak suke nak ngata2 gini tapi student boleh sakit jiwa klu tak tahu hape nak belajar, kelas lain semuanyer almost done dah silibus diorg. siap wat outdoor aktiviti lagi. best kot subjek ni, belajar cara nak jaga kesihatan dan keselamatan kids, aku nak jugak praktis kalau dah jadi cikgu tadika nnti, insyaAllah. tapi klu dah x belajar cmne nak praktis. an.. an... an..?


terselit pulak gambar aku ngajar, baju pink tuh cikgu tuh eewww. =='
gmbar hiasan je, klu aku x belajar susahlah aku nk improve skill aku, kan kan.

then, aku ni dah la satu hape pon tak paham for subject tuh.. gooogling je apa yg tak tahu, buku die pon aku malas nk beli. xde semangat aku nak study paper die, tapi 6 week lagi nak exam. xde aku berani xstudy ape2. hopefully aku xde la get bad kat paper ni, takut sangat2. pointer nak kena jaga, dah la exam sem lepas aku dah menurun mendadak. ntah ape la yang aku buat sem lepas.

sem ni aku wish la aku dpat terbaik n dpat naikkan pointer aku, tapi sakit jiwa ni klu dah ada pulak lecturer cmni. sabo , sabo , sabo, kang klu dah teruk sangat aku kena g tanjung rambutan. xnak haku, semua kawan sepesen je ngan aku. xnak xnak, huhu.

k la rakan2 sekalian, aku xnak la sakit jiwa aku ni berjangkit kat korang pulak.kau beredar dulu ye, best tak cite aku, hakhakhak, ape yang best an, org skit jiwa bercerita best ape. korang doa2lah minggu ni n seterusnya lec aku tu terbuka hati nak buat kelas, ameennn.. =)

No comments:

Post a Comment