Friday 13 January 2012

hati gembira sebab HATI bagi sesuatu.

okay frens, tension2 aku pon sebenarnya de jugak perkara yg buat aku hepi. hekhekhek.rasa berbunga bahgia je sebab ada HATI yg buat aku ni terkinja kinja bahagia. ngeee..=) hari aku stress dia buat aku terkesima. haha. aku okey. benda kecik tu, remeh lah.

hey,KAU,
aku tahu kita  bahagia,
tapi tak selalu kita juga kita bahagia,
aku tak suka bila,
kau dan aku tidak beria bahagia,

hey KAU,
aku sayang kau,
bukan maksud aku sakiti kau,
bukan mahu aku hukum kau,
fahami aku kekasih kau.

hey KAU,
jangan lupa kita sama,
sering buat masalah sama,
sama-sama, sama  terluka,
dalam masa sama kita bahagia bersama.

hey KAU,
aku suka cara kau,
cara pujuk aku cara kau,
aku sayang kau,
tetapkan hati aku pada kau.

sedalam dalam hati aku ni aku rasa sumpah terharu, rupanya senang aku maafkan dia, HATI aku, kenapa...
sebab aku sayang sangat dia,
dia wat salah aku maafkan, aku wat salah die maafkan.
forget the wrongs, remember the kinds =)

aku terkinja berpuitis ni sebab aku terharu die pandai pujuk aku, dan sesimple cara dia tu aku suka.
dia da lah buat salah dengan aku satu hari, tapi jenis aku malas nak amik port.klu org lain mybe lah dah berperang sana sini , biasalah org bercinta, tapi itu bukan cara aku.

aku taknak gaduh, aku dah tua, xnak gaduh dengan si dia, ataupun si gedik itu.
aku tak suka gedik menggedik si gedik itu, tapi salah itu tetap berdua yang salah. kan?
aku tak bole salahkan si gedik je, aku diam dengan cara dan perbuatan aku, tapi cara aku sindir menyindir.
aku jahat, tapi aku tak kisah biar dia tahu aku sakit.

aku nampak kejahatan itu, aku update status kat fb, aku komen2 ngn housemate aku sama macam apa yang dia dan si gedik buat..aku buat ayat sindir, hakhakhakhak, aku jahat sangat2. kan kan .. aku tak suka blame sape2 depan2 biar dia tahu dia salah, tu cara aku. terasa pedas? padan muka kau.

then aku diam, xbercakap apa pon pada si dia, aku layan dia sama seperti biasa.
aku on call dia, sama je macam biasa. layan dia hepi2, pastu si dia cakap sorry. dah pulak kenapa sorry? da salah ye? aku tanya dia ada on9 ke? dia kata ada, aku tanya dah baca status aku? dia kata dah. okay.

aku tak cakap apa, aku cool. cuba cool. dia mintak, seperti biasa bila kesalahan dah dibuat kemaafan pasti diminta kan. aku ckap terus terang aku xsuka amik port hal remeh , itu bg aku hal remeh. kalau si dia sampai lari dr aku, itu tak remeh. bg aku selagi si dia ada dengan aku, selagi itu semua itu  remeh.

si dia suruh aku on9. da post lagu katenya kat wall aku, aku tanya lagu apa, si dia tak nak cakap .aku kata nanti aku on9.
dah 12 jam tuh baru aku on9 dan aku tahu sudah apa lagu si dia beri. aku terharu, aku terluluh. simple but sweet. cara dia tak pernah aku tak suka, hati perempuan.
tak sangka dia tahu dia salah. walaupun aku tak pernah tanya hal itu. kan hal remeh. aku suka . dia beri aku cara dia, memujuk aku dengan cara dia.


ni lah lagu yang die bg. nak dengar lagu nye? nnti tgk link kat bwah, bukak lah. serius terharu aku =='
tahu kau salah ye. dan aku hati perempuan, aku maafkan. =)

ce bukak lagu kat bawah ni. ni link die. lagu sixth sense  sumpah best, ngetop, leh wat aku terharu. =)

dari hati - sixthsense  =='


No comments:

Post a Comment