Thursday 5 January 2012

Egy Azira.


Hai, nama saya Egy Azira, saya sayang Along sebab dia tua so wajiblah kan sayang orang tua? Haha, no lah exactly she's very perfectly nice tak boleh nak tengok usia, even tua still behave with a good attitude dengan kitorang. Dia kuat makan, selalu kalau makan she will finished up her dish, sumpah aku tak tipu, kalau dah kenyang pun dia still akan makan jugak! Haaa, nampak sangat kan dia kuat makan?

Okay, aku sebenarnya rindu gila dekat blog aku, like seriously hell, rindu! but you know sometime not everything yang kita nak tu boleh kita dapat or perolehi so aku macam, ohhh great, I'm great even tak dapat tulis tulis lagi macam biasa, sumpah hati mana nak tahan tapi you know macam aku cakap tadi, sokay, for me it's okay. Dah! Pap! Tutup cerita on how pathetic I'm writting using along blog, hahaha.

Back to the basic, aku sebenarnya nak cakap thanks dekat along sebab always, always support aku even sometime aku annoying gila, selalu macam kurang ajar ke, but still dia terima, and kalau ada yang tak terima, aku mintak maaf sangat. Tak mampu rasa nak balas jasa baik along sebab selalu lap airmata aku bila gaduh or apa apalah. jaga aku aritu masa aku sakit, nanti umur panjang aku balas, hahaha.

Anyway along thanks lah sebab baik hati walaupun dah tua, baik hati walaupun dah berumur, hahahha, semoga kita kawan lama lama, tak nak cakap sampai bila bila sebab kita tak tahu ajal kita kan :)
So thanks along for being nice for being great, me will always support you and love you, forever =)

                                                                                                                           truly from me Egy Azira =)

No comments:

Post a Comment