Sunday 15 January 2012

mini karnival HARTALEGA part 2 (the day of event)

assalammualaikum hai semua, okeh hari yang dinanti2 dah tiba, the event. hari penting ni,
so entry hari ni adalah mini karnival part 2..
so tarikh gilang gemilang 14 hb 1 tahun 2012 adalah tarikh berlangsungnya mini karnival yang telah diraptaikan pada 13 hb 1 2012.

serius paling gabra arini,mau tak nyer,pagi2 dah siap2 tu turun ke tempat tggu bus dtg, time tuh dh terasa gabra, skit perut memulas, tu pon effect sebab pagi2 sama kan, proses penghadaman tak betul , heehehe.
mau tak gabra , hari ni lah aku n the dancers lain nak perform menari ala kebudayaan tu.
mak aii,,terngiang2 lagu kurik kundi tu dlam telinga aku sekaligus otak berlegar2 mengingat step. huhuhuhu.
then pagi tu bole pulak bus dtg lambat.sejam lebih kami tggu kot.
pastu jam 7.30 pagi kami sampai  je amik no ntuk lucky draw then kami pon mulalah tugas masing2, n kami  yang as a dancers ni jadi la sekejap penyambut tetamu kedatangan D.O..

pastu mula lah lagi memulas perut aku ni sebab gabra makin memuncak. jam 9.20 je perform menari yang pertama akan tiba.



  

dah tu bila sampainyer waktunya, aku pon bersama semua dancer berkurik kundi lah.. dan aku da terlambat wat step dari yang lain, ntah apa yg aku pikir ntah, otak kejang je rasa time tu, sumpah xpernah aku perform menari cam ni, depan orang ramai..scary gler .. =='
pastu setttle perform pertama, lega lah kami ni.. pastu sementara nak tgu perform kali kedua jam 12.20 kami ni pon berjalan2 je lah kat setiap  booth mini karnival tu, jalan jalan sambil puas berposing segala bagai ..

eh, aku dapat lucky draw tu. hadiahnya, tupperware, hekhek, =)... masa makin cepat berjalan jalan dah tu sampailah pukul 12.20 perform lah kami sekali lagi, kali ni mak aiiii!! lagi ramai, sangat ramai, dikeliling orang depan belakg kiri kanan, mak aiii,malu gler kot..tak  kira  apa time tu menari je lahhhh.. alhamdulillah kali ni x silap step. hehee=)





lagi pon lega sebab kata kawan2 , kali ni macam ok sket dr yg first kami perform td tu..
alhamdullilah abis je tarian tu kami pon dah bole suka suki. hee.. sampailah pukul 2 kami blik ke hostel blik...
syukran ya Allah acara kami berjalan dengan lancar dan setiap acara di mini karnival tu contohnya drift car, pertahanan diri, motor bike, cycling, n semua lah byk lagi acara n aktiviti kat booth2 yang ada semuanya terkawal. kami semua pon sangatlah fun n enjoy hari ini, insyallah pas ni bole wat lagi event cmni =) tapi aku tak nak kena menari lagi, heee. k salam, illal liqa' . =)))))

ni gmbar2 aku dan semua kawan2  sepanjang mini karnival tu. selamat membelek2 gambar - gambar ini. hehehehe..























No comments:

Post a Comment