Saturday 14 January 2012

mini karnival HARTALEGA part 1 (raptai)

assalammualaikum, kalian2.
hari ni aku nak wat dua entry . part 1 n part 2.
entry ni aku nak cite sal aku n dak kelas ngn jugak senior kami ada joint venture ngn syarikat Hartalega kat Bestari Jaya wat event mini karnival .
mini karnival atas jemputan syarikat hartalega untuk kami sama2 jayakan karnival ni.
ni semua berkat aida, a.k.a budak kelas aku yang berkerjasama ngn syarikat ni , then beri kami peluang wat event cmni..
 part 1  ni adalah raptai untuk event tu,



ok,best, sweet, penat, kelakar, fun ,enjoy, apa2  je la... semunya ada..
tarikh 13 hb 1 , kami buat raptai nye dulu, tmbah dengan gotong royong sekali.

actuallly is semua orang diberi kerja dan tugas masing2 dan aku bersama 15 orang lagi was the dancer.. hahahaha
dancer kebudayaan , lagunyer kurik kundi by siti nurhaliza. heee...
setelah penat dekat 3 minggu berlatih kitaorang sangat gabra nak perform untuk esok. hari ni as a raptai je pon dah terlalu takut, sumpah gabra!

hari ni kami da la praktis jugak tarian kami  bersama sound system sekali.
masa menari tu ngn sound yang kuat tu terus aku rasa x jadi menari aku, lagu tuh jadi laju je , yg hari2 lain duk berlatih guna laptop sound tak pulak gabra cm ni, tapi dengan orang tgk lagi ni, sumpah takuttt..sound nyer mak aii..satu kampung dengar!

aku ni lah antara yang menari kayu teramat amat. tapi apa pon aku wat je.. nseb baek kami semua dibimbing terbaik lah oleh cikgu tari kami, * cikgu mira * , a.k.a budak kelas aku jugak, untung sebab ade die yang pandai menari.

ok, kat bawah ni aku letakkan gmbar2 kami time raptai tu, amik gambar kan memang penting. heee..


" me as myself. zu =) "

wanis,phea,put,mira,nana,farah =)

aku amik gmbar je, sapu sampah tak pon. malas, heee

azie , & pinky

me and my cikgu tari , mira =)

awin & farah pinky =)

farah, & nana. candid time =)

my housemate + classmate, nana

wanis & aku . we're 22 =)

nad,azie & aku

tgk ni ha! muka aku berminyak + berpeluh, kepenatan, heee.



dan saat ni kami mula la bertawakkal kepada ALLAH . mintak2 esok tak la jadi apa2 masalah time perform, nmpak gaya performance kami akan jadi tumpuan, sebab akan da ramai gile orang. hukhukhuk. takutt sgt. tawakkal je lah..
dah blik raptai tu kami pon malam nyer prepare la segala baju n siap2 nak tido sebab kena bgun pagi2 pukul 5.30. .
ya Allah lancarkan lah acara kami esoknyer, semoga persembahan kami berjalan lancar.. ameenn =)

p/s ; apa2 jadi esok, please jangan gelak kat kami, tmbah2 aku yang kayu ni!  ingat!!

No comments:

Post a Comment