Wednesday 2 May 2012

surprise birthday party lagi :)

assalammualaikum. tgk title entry aku, eh birthday suprise lagi? apa lagi yg aku nk merepek lagi ni kan, hee, tak de juz nak kongsi lagi satu cerita aku dapat 1 lagi suprise birthday party. aritu dpat dr mber kelas. kali ni mber baik aku n mber2 bru je aku kenal dan rapat, but diorang sgt lah baik ngn aku. actually hari tu aku smbut birthday tak sorang, tapi berdua. aku diberi surprise sambut dgn salah sorang mber yg same faculty dgn aku. mber baik aku, Ila buat surprise birthday ni untuk kami berdua. huuu terharunya. diorang buat pada tarikh 14 mac. dua hari selepas aku diberi suprise oleh mber kelas. hee. yes this year 2 kali kejutan birthday lagi aku dpat, sama macam tahun lepas,....kkikiki, ramai syg aku, hahahaha,perasan..*winkwink*

okey sekali lagi aku tahu entry aku dah tamat tempoh, entry sepatutnya bulan 3 aku tulis lwat,dah bulan 5 pon, hee. tak da mase lah aku nk menulis blog ni, klu aku ada mood aku akan tulis. aku bukan blogger tegar pon, ni aku tulis juz tanda aku tak lupa memories ni, biar stu hari aku baca, aku akan ingat kenangan manis ni. 
14mac2012 , mber aku cakap nk beli kek untk aku, malam tu kami keluar makan. aku bwak dua org dak rumah aku n dia bwk kawan2 dia yg juga aku baru je rapat ngn diorang, kami amik dua meja dan duduklah makan2 besar, heee.  besarlah jugak, order macam2 siap mber aku belanja lagi, hee. sukesuke. kiki.. 

okey , dah dpat kek tu aku dan ana yang smbut birthday sekali tu potong lah kek walaupun sebenarnya dua2 orang belated birthday time tu, alhamdullilah dapat kek lagi, heee. sangat seronok malam tu makan2 ngn diorang semua. ribu-riban terima kasih aku nak kasi kat ila my sweet friend yang dh wat semua ni untk aku n semua. ni ha gmbar2 nye, semua yg ada buat aku happy sgt :) 







here, my lalink, ILA. yg dah buat semua ni :)



alamak, nmpak gigi siong aku '',

dah abis makan2, kami jalanlah balik ke hostel. jalan kaki je sebab kedai makan dekat je..dalam uni jugak..tgh jalan tu aku nak pegang barang apa2 semua diorang tak kasi dan aku hnya jalan ngn ila, ila kata nak story sesuatu kat aku tak pe lah aku pon jalan smbil dgr cerita dia dan tanpa disedari aku diserang!! alamakkk apa ni! huwaaaaaaaaaaaaaa aku diserang tepung dari belakang, syidee!! jahatnye..dia bling tepung tepat atas aku,huwaaaa!!

 aku kejar lah sorang2 tapi malang tak dapat pulak, dah tu geram punya pasal ! aku kejar2, diorang men sorok2 pulak. dgn buang tepi rasa malu badan n muka penuh tepung aku dah macam zombi aku duduk je kat dewan tu, okey aku tak tahu apa lagi taktik diorang. aku nk blik tak bagi. pastu kami pergi tempat lain duduk2time tu semuanya cover2 , masing2 ada taktik lagi,aku tahu semuanya tgh berakal lagi.. macam2 kami buat untuk serang setiap sorang. haha. birthday aku apa aku kisah. semua perlu kena jugak, ana yg smbut dgn aku subahat, tapi dia patut kena jugak, last2 dah macam2 cara seronok punya kitorang main tepung.. hahhahahaha . 

semua yg lalu pon tgk je lantak lah. haha.. puas rasa dapat main kejar2. smpai dak rumah aku nana, dah terjelopok jatuh, hahahha. sngt seronok main tepung malam tu. semua dah macam zombi dan okey lihat hasilnya .. ni ada gmbar nye.......kikikikiki.. best jadi zombi.heeee..







aku ni masuk kali ni dah berapa kali main tepung, setiap kali birthday mber aku msti kena sekali dan thun ni birthday aku aku kena lagi tepung, nasib baik tepung..tak macam tahun lepas my birthday 12 mac 2011 , aku kena tepung, air sirap,nescafe basi, milo 3in1, air berbaldi2.. thun lepas aku kena dgn budak rumah aku my lovely housemate n mber2 lain diorang plan baik punya masa tu aku kena simbah sirap dan tepung.. smpailah kena ngn dak rumah aku sampai rumah kami basah n kotor habis, hehehhehhe. tak sgka thun ni kena lagi. dgn mber2 lain pulak. aku syg korang semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

kat bawah ni aku tunjukkan sket gmbar birthday thun lepas yg dorang my housemate dgn my lalink, farah.. suprise kan aku kek jugak. secret resepi chocolate indulgent. mak aiiii sedappp gler... sekali lagi thun ni farah belikan kek untuk along. along adalah nama yg dorang panggil aku kat unisel. sebab aku paling tua dlm rumah aku, hee. time ni kami pergi pantai jeram. kat kuala selangor, dorang buat taktik egy, housemate aku kasut putus, aku nk pergi tgk tak bg. last2 thu2 dpat kek. dorang bawkkan dr belakang..hehhee. tq yayang2 kuuuuu. mmmmmmmmuuuaaaaaaahhhh!! along sayang korang :)

walaupun ini cerita tahun lepas aku selitkan jugak, aku buat ni supaya aku akan terus ingat selama aku kat unisel ni, aku disambut birthday. yg semuanya sgt2lah sweet of the year. sumpah aku tak mintak semua ni, tapi aku bersyukur korang semua buat ni untuk aku. aku mintak maaf kalau tak dapat jadi kawan dan kakak yg terbaik untuk kalian2 semua........... tak dpat nak di balas semua ni, terima kasih aku ucapkan  :)
tgk2 lah gmbar2 ni. memori thun lepas . sweeeet sgt. happening gler lor.. tak nafikan lagi, aku syg mereka semua. 






someone dlm gmbar ni, sekarang dah kurus slim melim, cantik lorr.
maaf nyer along publish gmbar dulu2.heee
 okey kali ni dah dua kali birthday aku dismbut kat pantai.thun lepas pntai jeram, thun ni pantai morib ( nk tgk go to order post bwah ni) heeee :) .rindunya kenangan2 ni.... thun ni dh nak abis belajar, haishhh.. nti masing2 dah buat hal sendiri.. ermm rindu rindan la nak rasa kenangan macam ni lagi :('

No comments:

Post a Comment