Sunday 20 May 2012

berjaya buat header baruuu :)

assalammualaikum!!
 huh, seronok nih. sebab aku dah berjaya wat header baru kat blog ni, kihkihkih.. 
jeng jeng jeng.. apa macam ada cute jugaaaa??? hahahhaha.
seronok aku edit2 , add & remove apa yg patut kat blog ni, dapat jugak hasilnya. dan aku puas hati. walaupun simple je bhaii.. simple is nice kan, memanglah blog aku tak hot2. tak cute2 lagi poon. sebabnya aku tak pandai bab2 ni. almaklumlah new blogger :) 

ni lah doodle yg aku amik dr blog lyssa. cute gilerr!

satu lagi pon kiut, aku wt header aku, heee .lyssa sgt kreatif :)

header ni aku buat dengan my housemate aku, kitorg reka2 jadi jugak. thanks a lots kat blog lyssa ! sebab dah bg org tak kreatif cm aku ni , amik doodle dia, dia wat cumel2 aku tahu edit jee.muka tak mauluuu. sorry lyssa! sebabnya aku nk buat header tu biar panjang. btw, background aku n ada lah yg lain2 tu aku amik dr blog dia dan aku buat panduan , sumanya daripada  tutorial kt blog lyssa faizureen ni, siapa tak kenal dia kan, si blogger yg cute n byk bg tips. heeee.

okaylah, aku nak belek2 lagi sekali blog tak comel ni. (bg aku cumel) kikiki.. mungkin bg korang tak. tp takpeee. citarasa masing2 kan. k klu korang nak tgk doddle, tutorial yg hebat2 jgn lupa singgah blog lyssa okeyh..? k salam, nitez. aku nak tidur setelah penat. kikiki. bajet punya blog ngetop giler. walhal simple gilee.. ngeeeee.. k bye2 korang.heee. wasssalam :)

2 comments:

  1. Waaaaahhh . Cantik dah header tuuu :)
    Boleh perbaiki lagiiii :)
    Practise make perfect oke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks lyssa :) ala tak gune photoshop pun.. tak pandai ..sya guna paint jer. try2. hehe.
      lyssa buat lah doodle cumel2 lagi.. hee:)
      thanks again, klu tk keberatan follow lah blog saya! :)

      Delete