Tuesday 22 May 2012

aku ada kau ada????

assalammualaikum. okay entry yang 20 hb 2012 baru nak buat. hehee.. entry aku kali ni, adalah entry aku sangat2 lah teruja dapat jumpa artis. kikikikiki.. semalam aku ngn housemate aku , si mira jiwa  kami berdua je pergi kompleks sungai buluh.. asalnya aku nak cari ink printer. nak beli yang baru  sebab ink printer aku yang baru je beli dua minggu lepas dah abis. tapi jadikan cerita ink printer kemana, ape ke mana, aku bole pulak jumpa artis2 ni.

diorang ada wat promosi filem "aku ada kau ada" .. artis yang ada shaheizy sam, yana samsudin, kamal adli & wanna ali pelakon baru. teruja gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . hahahaha.
sumpah amat2 lah sporting diorang ni.. gila2 lah, dengan diorang ada buat permainan time tu. panggil peminat naik atas pentas, aku konfirmlah tak naik atas pentas tu. kan kan. diorang sporting n gila2 abis.. :) yana samsudin kalau korang nak taw sgtlah comelll dan pastinya shaheizy sam and kamal adli sgt2 lah hensem, aduh jatuh cinta. hahahhaha.

mula2 nya kami  bajet malu + segan tak nak amik autograph n naik atas pentas amik gambar. tapi bila tgk cd yang diorang jual untuk dapatkan sain artis tu masih ada. kami belanjakan sorang rm 10 beli cd tuh n naik jugak atas pentas yang sangat memalukan , tebal sgt muka time tu. lantak lah janji aku dapat amik gambar. hahahahaha. okay ni ha. tgk lah... jeng jeng...!!!!! 

p/s : korang jangan jeles ! hahahaha =p



game peka or tak peka oleh kamal adli n yana

shaheizy sam n yana ada nyanyi lagu ost filem tu.

both are handsome!

kamal adli :)

yana sempat buat peace time saya amik gmbar! sporting lahh :)

my housemate amik gmbar dia time ni, smart abiss :)

taraaa! cd soundtrack film aku ada kau ada.sain tu penting!


me with kamal adli. teruja smpai sekarang :)

sam sgtlah hensem!!

with pelakon baru. wanna ali :)

mira with kamal adli :)

mira with sam yg time ni sempat tolak kamal tgh interframe camera! haha

me with yana samsudin! :)

ha, satu lagi teruja sebab yana samsudin balas tweet aku kat twitter , hahaha. :) 


see, ala balas hye je aku yang gelabah. haha

p/s :  korang.. aduh maaflah gedik lah aku. bukan ape teruja sekejap. maklumlah batak jumpa artis . hehe  =p


4 comments:

  1. Replies
    1. kyra: jgn jeles sih ! kamal adli hensem giler, aduh jatuh cinta.

      ReplyDelete

      Delete
  2. waaahh..best nyer... comey nyer pix.. kitew xde.. awak ade... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alolo..takpe. nti mana tau awk pulak dapat jumpa. hehe

      Delete