terjah terjah apa yg ada dulu.

Loading...

Wednesday, 2 May 2012

gadis kampung pon nak posing ..?

assalammualaikum. entry bru aku nak cerita aku anak kampung. aku lega dan bersyukur dilahirkan dan dibesarkan dr kampung. :) bangga kejap. anak kedah lagi gitu...heee. ala bukan nk bgga mana pon,cuma kadang2 rasa bangga bila ramai orang nk tggal kat kampung, tmbah2 kat kedah dengan adanya bendang ataupon sawah. aku memang bukan anak pesawah, tapi rumah aku masih berdekatan dengan sawah. kalau bahasa kedah bendang la.hg tu anak utara oiii.. ingat sket....hahaha.

ha, dah tu aku n my bestie, ILA. saje2 lah bergmbar kejap sekat bendang. saja lah abaq mai. nak buat cewi sket tnjuk kat hampa yang tak duk kat bendang, hahaha. kejam dak kami? padan muka hampa.
sebenarnya tempat ni, aku suka sebab antara tempat yg aku rasa cntik kat kmpung aku, seronok amik gmbar kat sini. 
ha, mai tgk gmbaq2 kami ni, saja lah kami buat galak posing2.aku tak gheti posing pon, bek mber aku ni lagi pandai posing. saja kami boring2 p lah posing sat tgk padi hijau bukan main ni. lawa betoi pemandangan masa ni....




















No comments:

Post a Comment