Saturday 18 February 2012

tonsil tekak? teruk ke penyakit tu?

assalammualaikum. . lama aku tak menulis nulis kat belog nih. .
aku nak le cite skit kisah aku yang ada terkena satu penyakit. sampai kan tak tulis blog, hahaha, xda kaitan pon sebenarnya, tak update sebab malas. dan aku bukan blogger =='
penyakit yang aku maksudkan ni nama nya............TONSIL TEKAK. omagad omagad teruk ke penyakit tu? apa yang akan jadi kalau kena penyakit ni?kena masuk hospital ke??
mak aiii..gelabah beruk eh , aku la yang beruk gelabah tu, terkena penyakit ni.
kisahnya bermula dari housemate aku kena dulu penyakit ni, start dr dia demam2, pastu aku pulak demam n kitorg dua sakit yang sama.huhu, nak tahu ape tonsil tekak ni?

tekan sini je, aku xde masa nak tulis semua penerangan tu =) hekhek.

p/s ; credit kat blog tu, sebab beri penerangan pasal tonsil.
      ; so, jaga lah kesihatan korang, banyakkan minum air masak atau mineral. =)

No comments:

Post a Comment