Monday 20 February 2012

terasa hal remeh tapi sakit nya hati tak remeh.

assalammualaikum,=)

apa la yang muka aku tgh gmbarkan ek sekarang ni? haha
korang, den nak tnya lah.....
pernah tak korang terasa sakit hati sebab hal2 remeh esp dengan bf korang?
sure la ade kan, semua orang terasa kalau bf de wat apa je yang mendatangkan sakit hati, even benda seremeh2nya pon dah terasa kan?
okay, sekarang aku yang tengah terasa sebab benda remeh tu.
apa ye benda remeh tu? okay, citenyer aku terasa sebab DIA komen2 kat fb dan chatlah surely! dengan sorang girl ni, dak girl ni minat bola, minat team arsenal sama cam DIA. okay. korang thu sebab apa aku terasa? sebabnya aku ni adalah satu2 nya gf yang tak pernah minat bola, team2 bola ni xde satu pon aku kenal. yang aku tahu just Arsenal tu of course sebab DIA minat.

okay, aku pakai jersey arsenal, tuk dia, aku suka =) love him.

hipokrit kan aku? then bila aku cube ikut apa yang dia minat, cm pakai baju arsenal , aku pakai berbunga2 hati aku sebab pakai baju team yang DIA minat n of course dia yang belikan... tengok bola sama2 dengan dia even time tu aku ngntuk, tahan mata.tapi sebab aku sayang dia, nak teman dia,nak jugak.. walaupun last2 aku selalu jugak terkelopong tido depan lappy tu. tgk on9 kan, hekhek., da sekali aku teman dia pagi2 tengok bola kat kedai makan, time tu bukan sebab aku nk tgk jugak tapi sebab suka dapat dating. bukan selalu. =) okay, hipokrit kana aku? hahahaa.tapi aku wat sebab aku sayang die, nak die appreciate usaha aku.
 salah ke ='(



kecewa gler aku bila arini aku tahu dia de komen n chat girl ni, pasal arsenal je semua...hahahaa, thu cmne leh tahu? bukak fb dia la ..hahha, perkara biasa byk gf suka wat an?  amboi bukan main diorang.='(
siap de gelaran lagi mr, mrs arteta?thu la DIA minat arteta. ok fine, aku tk nak kisah semua ni. tapi x boleh aku still terasa, aku yang kuat touching ke apa ek? ok sabar , tapi aku tahu la ni hal remeh je, tapi aku tak bole anggap ni remeh sangat, sebab aku dah blame diri aku balik dah sekarang ni, kenapa aku bukan girl yang minat bola n arsenal semua tu. tapi benda tu dr hati kan? dah cukup dah aku hipokrit untuk DIA.

 ok sabar lagi. permainan mungkin baru bermula, aku kena diam, blog ni just nak legakan kesakitan kat hati aku yang dh berdenyut ni, so kalau sampai hati aku dah bengkak n dah kena operate, aku tak tahu nak wat apa lagi , sabar lagi atau baykkan berdoa lagi? hope dia tak berubah hati kat girl suka bola? huwaaa..scary lah pikir cmni, tapi perempuan kan, pikir pelik2, smpaikan bf geram n tension. ni konfirm kalau si DIA tahu aku wat entry cmni, mampos aku. tapi lantak lah, yang sekarang aku cuma tahu aku terasa ='(.



k lah, dah puas aku luah2 perasaan ku yang terluka nih, hukhuk, sbar, tenangkan hati jangan bayk fikir, kuatkan hati , tetapkan hati , ALLAH masih ada, cinta pada bola yang sejati,cinta pada manusia yang murni , tapi cinta kepada ALLAH yang Hakiki kan? sabar ya zue =) ps: korang jgn jadi hipokrit cm aku , bahaya. =P

No comments:

Post a Comment