Tuesday 21 February 2012

Lawatan ke Institut Kraf Negara,(IKN) , Rawang.

assalam' alaik :-)

hari ini entry aku tak kecewa kecewa lagi, entry kali ni tentang aku dapat peluang buat lawatan ke Institut Kraf Negara (IKN) kat Rawang. Seramai 31 orang termasuk aku dak kelas yang join, best sangat. okay, Lawatan ni atas sebab kitorang diberi tugasan dr lecturer kitorg iaitu bagi subjek seni dan kraf bagi kanak-kanak pra sekolah. Kitorang diminta buat lawatan ke IKN untuk tengok segala hasil pembuatan seni kraf yang pelajar2 kat sana hasilkan, sungguh awesome  amat kot, teruja lah smpai2 je sana dpat tgk seni kayu, logam, batik, tenunan, rotan,    ..semua kraf yang diorang hasilkan tu sungguh cantik , tak sangka kreatif sangat la diorang ni,tapi aku? konfirm tak dpat buat macam tu, hahaa. tak kreatif lah aku ni, ^_^

hasil pembuatan logam dan perak, aksesori .cntik kan?

aku suka yang ni!!rasa cm puteri raja kot =)

seramik, made by the students =)

cantik, corak sanksrit =)

batik bercorak =)

batik ni corak keris, budak lelaki yg buat, awesome gler ^_^

nama die husna, die wat seni tenunan . diploma  last sem =)

cantik  =)

set ruang tamu rotan, pelajar sem 6 yg amik kos seni rotan yg buat =)

batik, the most awesome.mcm kat fashion show =)

Korang tahu, sebenarnya aku nak ckp , teruja aku  pergi lawatan ni sebab  dapat wat lawatan ngn my beautiful classmates nih, kelas aku ade seramai 31 org, tapi around 18 org yg baik dan rapat dengan aku, dan diorang diorang ni yang banyak bagi semangat kat aku, pendorong aku , diorang ni such a lovely friends yang pernah aku ada, happy sangat2 , tak pernah pon belakangkan aku dan sangat sangat sweet.. auuwww <3 <3 . hehehehe, gedik pulak . ^_^.

okay my sayang2, terima kasih jadi kawan yang sentiasa bg support, sentiasa beri semangat kat aku. terima kasih daun keladi , ada hari kita happy2 lagi ==' .  love them all =) <3 <3

mereka, 

aku dan mereka lagi.

sebahagian dari mereka =)
p/s : aku curi gambar 3 keping dr blog puteri,she's one of my best classmate i had =)

No comments:

Post a Comment