Thursday 5 April 2012

settle lagi final exam :)

alhamdulillah syukur. abis lagi exam final kali ni untuk sem 5. and for sure aku ada lagi 2 sem nak di abiskan, penat haiihh. tapi tak pa, aku minat dan aku tak kan putus asa nak belajar. aku ada impian, kena ingat tu. biasaaalah penat. semua orang penat , otak pon jammmmm dek terlalu banyak belajar. tu la yang jadik kat aku sem 5, sumpah tersangat tension lah exam kali ni, for this sem, cmna tak jam, semuanya killer subject. kenapa lah terasa susah pulak nak jadik cikgu ni.

sem ni subject yang aku amik
 1) mengenali murid keperluan khas, 
2) sains kanak-kanak pra sekolah,
 3) seni dan kraf untuk kanak-kanak,
4) teknologi pendidikan, 
5) kesihatan dan keselamatan kanak-kanak dan
 6) pengesanan perkembangan kanak-kanak.   


                                                

masa exam dua tiga hari tu semangat lah tersangat aku amik exam, dan bila dah dekat seminggu bukan aku je, semua dak2 preschool dah jammmm otak, ye lah suma otak dah ingat kat kampung, dan aku pastinyaaaaaaaaaa terlalu semangat nak balik kampung ni..
sekarang ni jam aku kat laptop ni dah pukul 2.21 pagi, yeh yeah yeh yeah !!! tapi sekarang aku tgh layan cite kura-kura jap ngn dak2 umah aku. pastu dah  tido jap, pukul 9 aku nak gerak laaaahhhh balik kampunggggggggggggg. hehehe. semangat nye ni sebab aku nak jumpa buah hati kot, kikikikikikiki,
 idak la sebab tu je, aku dah rindu sngt kat family aku jugak. :)


k lahhhh, aku nak layan cite dulu....cam best lak, heehehe. bila dgr sora  zizan jadi kura-kura ni. comel sora dia.  take care semuaaa. bye . love u all laaaa ") than sok balik kampung jumpa mak akuuuuuuuu :)
doakan aku selamat sampai kedah ye semuaa.. :)

rindu my mum sangat sangat :)
                                                 

No comments:

Post a Comment