Monday 16 April 2012

menghitung hari dapat result n masuk sem baru :)

assalammualaikum semua bloggers. syukur alhamduliillah semua nampaknya sihat walafiat, kalau ada yg rasa badan tak sihat tu, makan la ubat yee. jgn gagahkan diri tu nak buat2 sihat, nti bertambah sakit lagi susah, maklumlah musim penyakit kan sekarang.

erm okay, aku nak la cakap kat sini yang aku dah lama tak update blog since smpai kat kampung, amboi menikmati cuti benar ye aku ni, actually aku nak wat entry segala apa yg aku dah belajar time aku sem5 n all the activities already done for this sem. aku sgt la grateful to ALLAH aku ni masih diberi umur yang panjang nak abiskan sem 5 aku kat uni. dan sekarang tgh cuti aku jugak tengah menghitung hari nak masuk sem baru ,iaitu sem 6 for sure, mak aaaii, kejap je, then lagi 1 sem. aku dah pratikal, then abis..then.....? tak tahulah umur panjang ke tak untuk aku smbung wat degree pulak, insyallah .



okay disebabkan nk msuk sem baru  sure2 la aku menghitung hari result untuk sem 5 terjomboi keluar kat lappy screen aku ni, tak sabar rasanya nk buka student portal kesayangan aku tu cek result, hopefully lah sem ni aku meningkat. (mklumlah sem lepas menurun terlampau disebabkan sem sebelumnya tu  naik melampau) da paham aku tulis ni? hahaha. buat buat je laa paham..

kan orang cakap selalunya kita kat atas takkan selamanya dan pastinya kita akan di bawah jugak kan.
aku bersyukur aku dapat result (pointer) yang tak dijangka  masa sem 3. dan masa sem 4 ingatkan rezeki murah lagi, tapi malangnya result aku menurun banyak dari pointer sebelumnya. aku yang tanggung rasa kesal ni sebab aku tahu aku yg salah, aku byk wat silap tu yg result turun. cuma yang aku bersyukur sangat cgpa still naik, cuma gpa menurun .. so sem ni , sem 5 surely aku nak result aku meningkat lagi, dan automatiknya cgpa aku meningkat dan  lagi meningkat dan aku dapat buktikannya kat family aku yg aku bole. semoga segala aktiviti n program for this sem berbaloi2 untuk aku n jugak dak kelas aku. erm aku akan terus berdoa dan berdoa, amin ya rabbal alamin, kalau tak keberatan korang doa la kat aku, aku pon akan doakan korang. alhamduliillah.

k lah ini je la entry aku, nti aku akan  sambung dengan entry nak cite semua yang aku dah lalui sem ini. salam ilalliqa' ma salamaahh :)

No comments:

Post a Comment