terjah terjah apa yg ada dulu.

Loading...

Friday, 6 April 2012

da smpai kampung :)




alhamdullilahhh. aku da selamat smpai kampung, punya la lama perjalanan aku. keluar je dr uni aku tadi kol 9.30 smpaiiii kampung aku pukul 8 malam. tgk la. dah macam blik mana. walhal KL ke Kulim je, bus ngongek tu la punya pasal. belinya tiket lain, baginya bus lain, last2 dapat bus cm hapee lagi singgah merata, smpai tu yang  lambat ni, geram aku, tapi apa pon aku semangat nak abiskan cutisebuln aku kat kampung kesayangan aku ni, heehehe :)


p/s untuk aku sendiri  : blik kampung tu blik jugak, jgn sampai nak qada' makan melampau sngat. badan dah sedempol dah :)

No comments:

Post a Comment