Monday 4 June 2012

takkan berpaling darimu. by rossa vs adik atikah nabilah thane :)

Kala malam bersihkan wajahnya dari bintang-bintang
Dan mulai turun setetes air langit dari tubuhnya
Tanpa sadar nikmatnya alam karena kuasaMu
Yang takkan habis sampai di akhir waktu perjalanan ini
Terima kasihku padaMu Tuhanku
Tak mungkin dapat terlukis oleh kata-kata
Hanya diriMu yang tahu besar rasa cintaku padaMu
Oh Tuhan anugerahMu tak pernah berhenti
Selalu datang kepadaku Tuhan semesta alam
Dan satu janjiku takkan berpaling dariMu
(terima kasihku) ya Allah
(padaMu Tuhanku) anugerahMu
(anugerahMu) 
Engkau sisihkan semua aral melintang di hadapanku
Dan buat terang seluruh jalan hidup ’tuk melangkah.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

okay, sedap sangat lirik dalam lagu ni. 
sedap sebab rossa yang nyanyi. ni dia klip video versi rossa nyanyi.


                                       


tapi kan lagu ni bertambah2 sedap jugak sebab lagu ni jugak adik atikah nabilah yang nyanyi. bila dengar adik ni nyanyi sayu je dengar, sama berbakat cm rossa dia nyanyi. ni dia, videonya ..


                                       


klu korang belum kenal bole tgk kat u tube. taip je kecik2 sora dah sedap. jumpa lah :) 
adik ni sora die sedap sgt, serius aku kagum ngn die, keep it up adik! 
aku minat lagu ni pon pas dengar sora gemersik adik ni, tapi sekarang dia dah besar. 
makin berbakat. ni video  thun lepas. sekarang aku tak tahu umur die berape.
aku dapat tahu adik ni salah seorang peserta idola kecil brunei, 
semoga bakat dia makin digilap dan bersinar. gud luck adik :)

1 comment:

  1. Atikah time kecil ? wah ! Saya tak sangka ... sebab time saya nmpak dia kat idola kecil brunei , dia memang tak pakai tudung .... Btw , mmg best :)

    ReplyDelete