Friday 21 December 2012

abis belajar, alhamdullillah.

assallammualaikum.
nak berkongsi cerita kat kalian.
saya dah abis diploma, heheeeeee :)
ALHAMDULLILAH abis pengajian. sekarang menunggu praktikum pulak.
Aduhh.. ini yang  paling digeruni, berbagai perasaan yang dirasai.
semoga semuanya membawa keberkatan dan berjalan lancar.

saat ni, aku tengah tungu my family jemput dari tempat belajar, dan nak pergi bercutiiiiiiiiiiiii. hhehehe. teruja nya dapat bercuti ngn family. lama rasanya tak jalan2, heee.
semoga perjalanan mereka selamat, n segala urusan kami dan perjalanan kami nanti  juga selamat pergi dan pulang. amin....

kat sini ada some pictures sepanjang aku bergelar students , seriously, 2 tahun setengah mengajar aku banyak erti, terlalu indah n banyak kenangan yang tak dapat dilenyapkan, berbagai pengalaman dan ilmu yang aku dapat.! syukran YA ALLAH.

kawan2, they are the best ever i had. mereka semua kawan, kawan , kawan, kawan yang beri aku macam2 rasa. pahit dan manis. terima kasih kalian untuk selama ini menjadi teman! for budak2 kelas n my housemate! thanks a lot!!!!

kohort 11 group 7, kelas yang paling terhebat. ! seven e the great!!

classmate, them means a lot!

geng kami, hehe, sayang mereka!

kami yang tinggal bertiga, selepas
housemate yang lain dah abis bulan lepas.
bye adik2 ku tersayang,
along sayang korang!


No comments:

Post a Comment