Tuesday 29 November 2011

hati tgh sedeh tapi aku cube nak sembunyikan kesedihan tu.


asssalammuailaikum..salam ukhwah  pembuka bicara kenalah ada kan. 
aku nak ckap kat sini, aku sedeh sgt. kenapalah post aku yg pertama aku nak wat ni kena post sedeh. tapi mood yg ade sekarang ni memg mood sedeh je. 
tapi ini berkaitan dengan family, aku kena lah tahan kesedihan tu pastu mstilah kena sembunyikan klu tak family aku nmpak, fikir lain pulak.
aku sebenarnya sedeh sebab dalam family aku byk masalah..salah faham pun ade, memglah dlm setiap family mestilah ade masalah. tapi aku xbole nak luahkan kat cni. cuma apa yg aku hrapkan aku nak family aku masing2 xda lagi masalah n salah faham.
paling utama, aku harap kami semua bahagia,masing2 paham keadaan masing2. maklumlah semua dh besar pnjang,aku yg pling bongsu pon dh kerepot. dah 20-an.
yang lagi 4 org adik beradik aku, konfirm2 lah lagi matang dari aku. . k lah, setakat itu sahaja. sedeh aku ni xboleh aku terus2an cerita kat sini.
lastly, aku nak cakap.. to my lovely familian...~~ aku sayang kamu semua. sayang sangat. 
semoga ikatan kita sentiasa terjalin dengan baik, xkan terputus, aku tahu kita semua sentiasa bahagia .
 tapi masing2 xnak tunjuk kesedihan dan kesakitan dalam hati. masing2 byk masalah yang difikirkan , tapi aku bersyukur kita semua still together. xpernah pon smpai x bertegur. kita still mcm biasa. sebab semua xnak tunjuk sedeh kan. hopefully apa2 masalah kita bersama2 lah kita selesaikan. kan adenya ukhwah family antara kita? love u alll..~~~ =)

No comments:

Post a Comment